Takze nez se dostanu k tomu prospechu, rada bych tu nejprve venovala par radek skolnimu praseti Oliverovi. Oliver ma totiz dneska svatek. Jsme to tak nak oslavili vcera, aniz bychom o tom vedeli. Ve stredu jsme nasli spolecnou rec a zatimco alpaka se druzit nechce, Oliver je statecny a nedrzi se stranou. Alpaka se jmenuje Wade a rano dostava seno. V rohu ma takovej drzak a tam si to basti o sto sest. Ve stredu pozoroval srumec kolem psu v protejsim chleve. Ve ctvrtek ho zaujaly sousedky ovce. Wade vypada trochu jako pstros a klidne by mu stacily dve nohy. On totiz vybehl ven, podivat se na ty ovce, a tak tam nak skotacil, ze to vypadalo, ze se mu pletou nozky. Takze Wade se dokaze zabavit sam. Na Olivera jsem sla s kartacem. Pekne jsem ho kartacovala a hladila a Oli si u toho mlaskal. Ve ctvrtek jsem to byla ja, kdo mu pripravil a prinesl snidani. Kdo by to byl rek, ze se normalne prodavaji pelety jak pro prasata, tak pro alpaky (lamy). Oliver dostava jeden a pul hrnku pelet, jeden hrnek ovoce a zeleniny, jeden vitamin pro deti a trochu specialniho oleje jako vyzivu kuze a srsti. Zatimco Wade kadil a vyplazoval u toho na nas jazyk, ja sla pro kartac. Je sranda, ze Oliverovy stetiny jsou stejne tvrdy jako stetiny na kartaci. Tak jsme si u toho kartacovani povidali a kdybychom mohli, tak tam snad sedime doted.
A ted teda k tem znamkam. Z matiky jsme meli prvni pisemku a ja to napsala na plny pocet bodu, takze jsem dostala A+. Byla to sice latka ze zakladky, ale stejne... Ani jedna chybicka! Manzel mi to hnedka naskenoval a pravil, ze bych mela studovat neco s matematikou – treba neco na zpusob Ceskeho vysokeho uceni technickeho, ze? :-) Dam vam sem dva priklady, abyste si udelali obrazek toho, co tu berem na vysoky.
1) 1) -1+(-13)-(-5)
2) 2) The sum o twice a number and 11 less than the number is the same as the difference between – 23 and the number.
What is the number?
Me prekvapilo, ze se tady ucej prevod ze slovniho podani do algebraicke rovnice. To snad muze bejt problem jen pro toho, kdo neumi moc anglicky, ne? Ja to mela natrenovany z tech cviceni na pocitaci, ktery vzdycky do urcityho data musej bejt hotovy. No a na tom pocitaci se to vsecko vlastne ucim. Ted probirame grafy, ale je to neco, co jsem na zadny cesky skole nikdy nemela. Bez jakyhokoli vykladu jsem se do tech prikladu pustila a diky tomu, ze si tam clovek muze kliknout na "podivat se na priklad" (priklad ve smyslu, ze vam ukazou neco podobnyho) nebo/a na "pomoc s vypoctem prikladu”, tak jsem se to naucila. Tady ty napovedy muzu pouzivat neomezene a navic tech prikladu, co spadaji pod jednu latku, musim vypocitat hodne, takze to proste nakonec fakt pochopim.
Z prvnich dvou testu z lekarske terminologie jsem dostala B, ale ted budu mit asi pet chyb, tak to bude C. Znamkovani mi tady prijde docela drsny. Podle toho, kolik mate bodu, takovou dostanete znamku. Decko je vam ale na nic, protoze potrebujete aspon C, abyste mohli jit dal.
- znamkovani testu z lekarske terminologie
A 20-18 bodu
B 17-16
C 15-14
D 13-12
F <12
Takze jestli tyhle testy zvladate napul – dostavate 10 bodu a propadate.
- celkove znamkovani z matematiky
A 90%-100%
B 80%-89%
C 70%-79%
D 50%-69%
F 0%-49%
Umite-li matiku napul, co je 50%, dostanete D, coz je vam ve vetsine pripadu na nic.
RE: Kratka schuze studijniho vyboru | jana* | 08. 10. 2009 - 05:22 |
![]() |
lvice | 08. 10. 2009 - 19:25 |
RE: Kratka schuze studijniho vyboru | sargo | 08. 10. 2009 - 09:14 |
RE: Kratka schuze studijniho vyboru | markisha®blbne.cz | 09. 10. 2009 - 22:56 |
RE: Kratka schuze studijniho vyboru | marketa* | 15. 10. 2009 - 00:05 |
![]() |
lvice | 15. 10. 2009 - 05:18 |
![]() |
marketa* | 15. 10. 2009 - 10:09 |
![]() |
lvice | 15. 10. 2009 - 19:30 |